Monday, January 4, 2010

Cum mi-am petrecut revelionul (UK, partea 2)

Heya...

Mi-a fost cam lene sa scriu atunci, plus ca am mai avut niste plimbari de facut (revin cu postu cu plimbarile zilele astea)

Pe 31, pe la 11 seara am plecat pe plaja, ca cica e foc de artificii... Ne plimbam noi cateva minute pe acolo, vedem ca nici o pregatire de artificii, asa ca ne postam in spatele unei gherete, unde nu prea batea vantu.. (am uitat sa mentionez, batea un vant!!!! ca deh, pe malu marii)

Si asa mi-am petrecut eu 12 noaptea... La 12.05 deja ma indreptam spre masina, ca nu mai imi simteam juma de corp din cauza frigului..



Dupa minunata petrecere de pe plaja, am fost la nasii lui Dragos si Cris, la un gratar.. Unde am inteles ca lumea sa distrat in timpul "making of", da eu am dormitat ca balega pe canapea...




Dupa consumarea minunatei fripturii, baut un pahar de vin, mi-am revenit, mai ales ca unii aveau mai mult spor la baut, si am dat-o pe discutii filisofico-stupido-intelectuale... Pana la 5 dimineata.. Vorba aia, dai cu vin, dai vorba...

Mi-ar fi placut sa petrec revelionu intr-un mod mai iesit din comun, da a fost bine si asa, mai.... batraneste...

Uitati cum fu prin Londra (poate la anu :) )
<


La multi ani si sa avem parte de un 2010 mult mai bun decat 2009 (eu una sper sa fie, ca 2009 a fost cam naspa)

No comments: