Monday, November 9, 2009

It's my birthday, and i cry if i want to...

Vine ziua mea... Nu stiu cum o sa fie si cat de mult o sa ma bucur de ea... da o sa incerc...


Si cum m-am si v-am obisnuit, iata-mi si wish list'u:

- funda bleu promisa, bestie... sa primesc asta si nu mai vreau nimic! (de la tine, scapi de cadou :) ).. vreau... te vreau

- sanatate, pentru mine, familie si prieteni... stiu ca suna ca la concursurile de Miss, da tinand cont ca acum is bolnavioara...

- vreau liniste si pace.. vreau sa nu mai sufar... sa fiu si eu in sfarsit fericita (slabe sanse sa ma linistesc curand, dar deh, speranta moare ultima)

- sa am parte si in anul care vine de aceasi prieteni buni langa mine...

si acum chestii mai pamantesti:


- obiectivul mult dorit, sau macar un Lensbaby ..

- un iPod, sa fiu si eu fitoasa... Bine, merge si un mp3..

- ar fi funny un stick mai tampit, da pana la urma sa fie bun si cat mai mare...

- un ceas de mana, simplu, frumos, poate chiar un pic mai fantezist.. da nu foarte fantezist, ca pe urma nu as mai stiu sa il citesc...

- Sexus, Plexus si Nexus de Henry Miller... Imi doresc de foarte mult timp cartile astea!

- ca orice femeie, bijuterii! si genti! si esarfe! si parfumuri! si cosmeticale! si prostioare de care sigur nu am nevoie, da.. sunt dragalase!

- cat mai multi magneti de frigider! vreau sa cada usa de la frigider cat mai curand...

5 comments:

Monica said...

dueci...io ma inscriu la carti si la magneti, am zis,ca io-s profunda si nu-ti ofer frivolitati:P

luv ya

Flori said...

Multzam, zuzi meu!

free2travel said...

eu m-as baga la un mp3 sau la ceas, depinde de ce gasesc

free2travel said...

continuare :)))
...depinde ce gasesc mai interesant si mai fantezist :D

Flori said...

Uite, de-asta e bine cu wish list...nu se suprapune lumea si eu is happy! :D