Tuesday, December 30, 2008

Am ajuns si farfurie..

E bine ca am prieteni buni, care stiu sa ma repuna pe picioare..

Thanks, bro!


cristi: fata de ceilati imi lace sa te stiu si cu bune si cu rele
cristi: cei care nu fac asta
cristi: sunt niste imbecili
flori: :)
flori: posibil sa fie asta
cristi: pt ca nu vad ce au in fata
cristi: si asta ii sperie
cristi: ii sperie ca esti directa si chiar daca u spui ca nu stii ceea ce vrei stii
cristi: sii ..........
cristi: asta ii sperie
flori: posibil...
cristi: pt k in fata au un necunoscut
cristi: un ufo
flori: si mai faza ca eu reactuinez in functie de sentimente, de instinct
flori: :))
cristi: posibil
flori: mersi, m-ai facut si farfurie zburatoare
flori: :P
cristi: hhhh
cristi: :))
flori: :))
cristi: sori
cristi: nu-i bai
flori: m-ai facut sa rad
cristi: nu te-am facut eu asa esti pt barbati
cristi: un ufo
cristi: siii
cristi: care este reactia la vederea acestuia
cristi: te speriiiiiii
flori: fugiti ca ne manacaaaa
cristi: pt k este un necunoscut
cristi: daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa



Si o melo de la Cristi...

No comments: