Friday, November 14, 2008

And... soon, my birthday...

Nu imi vine sa cred ce repede trece timpul.... Fac un sfert de secol... Unu frumos, e adevarat! Si o sa mai urmeza...


Dar pana atunci, ia uitati-va ce imi doresc de ziua mea... Si lucruri pamantesti, si unele mai...hai sa spunem spirituale!

So:
- laptop (traiasca parintii!)
- excursie in UK (la fel, traiasca parintii, plec a doua zi dupa ziua mea)
- telefon nou (traiasca eu, ca nu ma las si mi-l iau)
- obiectiv in locul celui busit acum ceva timp de.... logic, EU!
- genti (multeeee...... deh, sunt femeie!)
- hainute (la fel, sunt femeie, dahhh!)
- bijuterii... o femeie niciodata nu poate sa aiba prea putine bijuterii... cu conditia sa fie de argint.. sau nu aur!
- chestii total inutile si de care sigur nu o sa am nevoie, dar deh, sunt frumoase si dragalase...
- un buchet mare de flori....
- prietenii langa mine (nu numai acum, in general!)
- to find that someone special for me... (vise taica!)
- brusc sa devin capabila sa imi ajunga salariul pana la sfarsitul lunii... (cand oare?!?!?)
- liniste si pace pt cei cativa care chiar conteaza pt mine, si care trec/au trecut/ or sa treaca prin perioade mai dificile....
- sa reusesc sa am casuta mea, doar a mea..
- pana la urmatoarea zi de nastere sa calatoresc si mai mult decat am facut de la ultima aniversare...
- un MASAJ!

- lista ramane deschisa...

No comments: