Saturday, November 22, 2008

Am ajuns!!!

Hello guys!

Ce faceti? Eu sunt in UK!! In sfarsit, am ajuns... Hai sa va povestesc, ca stiu ca sunteti curiosi...

So...

Plecat vineri la 3 din Baneasa Airport. Adica halta Chitila... M-a socat adunatura de oameni din avion... Good, la un momentan mi se parea ca miroase a varza!!!

In avion am avut norocul sa stau la fereastra. Ghinionul a fost ca exact pe aripa!

Aveam o priveliste mirabolanta la cer... Si la aripa avionului... care imi dadea impresia ca se rupe in curand la cum tremura si se zguduia...

Turbulente la greu... Panica in avion... Vine tanti "insotitoare de bord" cu apa plata gratis si cola la doza la 2 euro... Panica care sa cumpere primul... Aterizare la escala, panica din dublu motiv... Ca unii nu stiau de escala si ca nenea cu maneta in brate (aka pilotul) a aterizat ca si cum ar fi aruncat un sac de cartofi pe pista...

Decolam de la escala, nici nu urcam bine, ca ne anunta ca aterizam.... N-am vazut prea multe din Anglia in zbor, printre aripa si... ce draq se vedea pe geamul ala minuscul pt ca era o ceata... Oricum, ne-am trezit direct pe aeroport..Lumea apalauda... Eu ma intrebam de ce, ca n-a fost cea mai stralucita aterizare... Dupaia m-am prins... Motivul era ca am aterizat intregi!

A mai fost o faza funny cand sa imi recuperez trolerul.. Asteptam toti sa vina bagajul, apare o valiza.... da de 2 ori rotocol pe banda... apare o pereche de blugii... toti facusera deja ochiii cat cepele.. apar 2 perechi de budigaii... d-aia albi cu floricele... lumea deja cu gura cascata.... bine ca au inceput sa apara bagajele, ca cine stie ce mai aparea...

Booon.. Am fost recuperata (la modul placut... Multumesc, Radu!!!) si am ple cat direct spre Bournemonth... Am ajuns, papat, stat la discutii, somn pana la ora 1. Nu mai stiu dupa ce fus orar...

In seara asta meregem sa papam undeva la un restaurant in port si dupaia... Habar n-am, vedem....

A, Dragos a zis ca nu ma duc la plimbare in magazine in primele zile.. De ce oare? Poate pt ca ma stiu si sunt siguri ca o sa cheltui tot...

Va pupic!!! Bye!!!

1 comment:

Simo Kiddo said...

Draguto, dar la noi, fetele, nu te gandesti, ai? :p
adik cum incepi tu cu "hello, guys"? ne neglijezi? :p

m-am amuzat la povestea ta de ajungere in minunata englitera si... as zice ca te astept acasa, dar ma injuri, asa ca have fun acolo!
Ti pupa simo! :*