Wednesday, July 16, 2008

revenire...

n-am mai scris de mult pe aici... si chiar imi pare rau..

dar, ce sa fac, lipsa acuta de timp, o groaza de lucruri intamplate, bune si mai multe rele....

in timpul care a trecut de cand n-am mai scris, am iubit, am fost dezamagita, mi-am facut noi prieteni, am redescoperit prieteni vechi, am dat licenta, am tras multe betii, am descoperit o groaza de lucruri noi, am invatat multe... sper ca m-am mai maturizat putin, ca m-am mai descoperit pe mine putin, ca am mai descoperit putin din lumea asta mare...

important: nu merita sa plangi pentru nimeni, niciodata nu e un singur vinovat si e bine sa ai constiinta impacata ca ai facut chiar tot ce e posibil intr-o relatie, intr-o situatie, in viata...


si asta e melodia care ma "inspira" in ultimul timp...


tarja turunen - i walk alone
Vezi mai multe video din Muzica »

No comments: