Saturday, December 22, 2007

Ce vreau sa imi aduca Moshu'

Cineva ma intreba zilele trecute ce as vrea sa primesc de Craciun...
In primul si primul rand:


si acum, restul listei, in ordine aleatorie:

- o camera video micuta si draguta
- o pereche de manusi de piele
- o trusa de manichiura micuta de pierdut prin geanta
- o geanta mare in care sa imi pierd trusa de manichiura :)
- un obiectiv pt aparatu foto ( un canon 50/1,8 ar fi perfect)
- un fular mai elegant, logic ca pe albastru sau ceva asemanator
- o cutie de rafaello... (imi ploua in gura....)
- un parfum
- o agenda haioasa, cat mai colorata si mai interesanta
- un munte de carti...
- o husa haioasa pt telefon (ultima pe care mi-am luat-o am facut prostia sa o iau pe alb.... in 2 zile era gri spre negru)
- orice fel de lantisoare, bratari, inele, cercei, de preferinta argint, da merg si mai traznite (si de preferinta o bratara, ca nu mai am.. :))
- ca orice femeie, un munte de cosmetice si farduri..
- un plouvar pufos (da simplu)
- o rama foto electronica
- o punga cu aer de munte.... sau macar o plimbare pana acolo...

- un buchet imens de trandafiri....

- o masca venetiana, pentru carnaval..... am vazut la sala dalles, dar logic ca sala dalles s-a inchis.... si vreau sa imi iau masca...

momentan ajunge.... o sa mai adaug in timp :)

No comments: