Thursday, November 8, 2007

Expo colectiva S.A.L.T Pub

Si am avut expozitie..
Stiam de ea de ceva timp, da de-abia cu 2 zile inainte mi-am dat seama ca chiar se face si am inceput agitatia... Telefoane, intrebari, probleme.... "Ce poze sa pun? Unde le printez? Unde draq gasesc carton negru? duminica..." si tot asa...
Sambata plec cu Elena sa le printam.... Ne-am invartit de nebune pe mosilor, cu o mica oprire la Meli Melo (deh, femeile... da mi-am luat o palarie suuuperba), nu gasim unde sa le facem 30x45, pana la urma ne zice Cristi unde. Ajungem la laborator, incepe chinu.. Eu le aveam selectate, da Elena era un pic nehotarata. In sfarsit, le alegem, dam lu nenea.. si.... asteptam... Eu un pic nervoasa..Nu stiam cum or sa fie pe hartie... In sfarsit, sunt gata.. Uffff.. hai ca sunt bine... Acum incepe marea problema... Unde draq gasesc eu carton negru? Mare? Sambata, la 5? Grrr....
Caut, logic nu gasesc.. O las pe duminica. Duminica.. la fel... Iar grrrr.. O las pe luni..
Luni, pe la 3, dupa o fuga de la locu de munca (cu acordul sefei) ajung la SALT, cu tot cu cartonu negru (am lasat toate magazinele din zona fara :D ) si incep cu Marius sa ne organizam.... Un moment de panica pe amandoi cand ne uitam la teancu de poze, la teancu de cartoane si la peretii goi... Dar ne descurcam noi, logic! Dupa putin timp ne vine si ajutoaru (Mihnea), trece si Mirela o fuga... (ea a fost suportu nostru pt banda dublu adeziva.... si-a cam epilat buricul degetelor :D )
Pe la 6 erau toate puse pe pereti, aranjate frumos... Asteptau sa fie admirate... Am inceput si noi sa ne relaxam, ca deh, meritam... Adica am trecut de la cafeaua din timpul muncii de aranjat la o bere.. :D
Ma bucur ca am facut expo asta, ca ne-am mai strans asa multi colegii... Mi-era dor de voi toti.... Si de-abia astept sa ne vedem maine seara (joi, 8.11) sa mai stam de povesti..

adresa S.A.L.T Pub: http://www.saltpub.ro/atmosfera.asp

No comments: